10/8 What a day

WHAAT A DAAY!!

Inatt gick jag och la mig vid halv4 typ, jag låg och kollade på sex and the city serien och kunde inte sova!
När jag väl somnade tog det inte många timmar innan jag vaknar av att min pappa ska åka till jobb, när han äntligen stänger dörren och startar bilen, tänker jag: YEES KAN SOVA VIDARE, men då går min mamma upp, och när hon snackat med hunden, duschat och jag vet inte allt vad hon gör så stänger hon dören och sätter sig i bilen, det ända jag tänkte var, ÄNTLIIIIGEEN! Men nejdå, då skulle min syster gå upp, för att hon ska åka på läger med hennes simelever, så hon går upp och hon fixade sig och allt ganska tyst, men när hon äntligen stänger dörren och jag ska få sova börjar min hund springa runt i hela huset och skälla helt hysteriskt, så det var bara att gå upp!!!

Så inte så många timmars sömn i natt...
Men hela dagen var riktigt soft, låg och kollade på sex and the city serien och åt sjuukt mycket glass =P.
Sen kom mamma hem och vi åt en mycket god middag, efter det åkte vi till burlöv center och tittade runt lite sen körde hon mig till Husie ip där jag satt i 40minuter och väntade på Hamza, TACK!

Efter det åkte vi ut till stugan hämtade saker vi hade glömt där och låg där snackade kollade film och bara tog det riktigt lugnt!
Detta är en riktigt soft dag, me gusta!!

XooXoo
Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0