11/8 Miss my dance

Heejsaan Hoppsaan!!

Idag har jag konstaterat en mycket viktig sak, jag kan inte leva utan att dansa!!

Imorse vaknade jag vid halv 10, av att mitt alarm på mobilen ringde. Stängde av det riktigt snabbt och sov vidare en timme, sen ringde jag Hamza och försökte få hitt honom men han var typ "sjuk" eller sjuk, ingen anning...

Sen låg jag i min underbara säng och kollade på tv i typ 2 timmar, haahaa, fanns ingen intressant men orkade inte lämna sängen idag! Så tvingade med mig Kim ut på en lång fin promenad med hundarna, myssigt faktiskt!

Sen har jag gått nu flera dagar och längtat till att få träna osv. Men nejdåå, då ringer min tränare till mig idag och säger att träningen idag är inställt och vi kör igång på tisdag istället, blev dock inte så glad, men men, vad ska man göra...
Så jag återgick till min soffa och låg och kollade på sex and the city serien, efter det tog jag en lååång sköön dusch och sen fixade mig med smink och allt.
Det är faktiskt skönt att bara sminka sig extremt ibland utan att man ska göra något, man får värsta kicken!

Efter det skulle jag iväg och pröva kläder som jag ska ha på en modevisning som kommer vara den 15/8 på Malmöfestivalen, vet tyvärr inte riktigt var den är men lika bra är det för med dem kläderna jag ska ha på mig vill jag verkligen inte att folk ska se mig med!
Jag gillar inte att använda kläning men absolut inte denna klänningen, den var så kort att man kunde se lite för mycket av mig!!

Ajja, bara ut på scen och kör ort, eller?

Saknar dansen så gryyyyymmmt mycket, och vill bara köra igång nu, har musik på 24/7 här hemma och dansar runt i huset, haahaa, grannarna måste tro jag är idiot eller någon =P

THATS MY DAAAY
Nilla


Kommentarer
Postat av: julia

SVAR: hehe sant, la dock ut den första bilden för ett bra tag sedan har tagit ett tag att få tummen i A och verkligen köpa de. Nej man får la träna:)!

2009-08-12 @ 12:46:45
URL: http://juliacasspe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0