Chilldag 9/8

Hejsan!
Idag var en riktigt chill dag, jag vaknade och det var sådär fint väder okej inte solsken med det regnade inte heller, så man ska vara glad!

Jag smsade Kubele lite och försökte se vad vi skulle göra idag, men vi var sugna på helt olika saker, jag vill ligga hemma äta godis och dö framför roliga filmer och hon ville ut och göra värsta acction.

Det blev att jag låg hemma hela dagen och kollade på 2 ½ män serien, haahaa* sen mot kvällen skulle min syster åka och handla mat till hennes simelevers läger så åkte med henne och hennes pojkvän. Men då i affären hittade jag en wolleyboll, yeeij* så smsade Kubele om vi skulle spela ikväll, mycket riktigt blev det så.

Påväg hem från tofftanäs smsar jag runt till allt ballt folk och ingen orkade spela ikväll, de flesta skyllde på nyckelpigorna på bo01 och dom andra på vädret, men saken är det, de var faktiskt skönt väder igår plus där finns inga nyckelpigor mot kvällen de försvinner faktiskt!

Iallfall blir det att Arben och Burim kommer och hämtar mig i Åkarp sen åker vi in till Malmö hämtar Kubele sen rör vi oss ner mot bo01 för att spela wolleyboll men Arben och Burim kör någon helt annan stans och vill kasta gris där istället, haahaa* så vi stod där kanske i halv timme och kasta gris och dumma oss sen körde dom oss till bo01 och vi fick spela lite wolleyboll, yeeij*
Blir nog ännu mer ikväll om det blir lite varmare annars blir det i stenkula vi spelar!!!

XooXoo
Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0