Längee seedaan 22/8

Heejsan Hoppsan,

Idag/i natt började ramadan, för min del blir det ingen fasta för jag är riktigt sjuk!!
Har varit sjuk nu över en vecka mer eller mindre, har inte orkat göra något, INTE ENS BLOGGATT, KAAOSE!!!

Denna  vecka har MF varit igång,(malmö festivalen), många roliga saker har hänt och även en hel del dåliga.
Själv deltog man föra lördagen på modevisningen och nu i torsdags var det dans, det var jätte kul båda sakerna men jag föredrog dansen, är ju trots allt inte en riktig modell  =P...

Denna veckan har även skolan startat, det känns lite segt att vara tillbaka igen men samtidigt skönt att träffa alla, men just nu vill jag bara komma igång för det känns helt segt när man inte kan bestämma sig där i början alla gå till olika lektioner man måste prata med syo, med rektor man vet inte vad man gör osv.. haahaa och sen skratta åt de nya ettorna hur totalt förvirrade det är!!!  HaaHaaHaa:D

I veckan hade jag även möte med rektorn och skolledningen, angående den nya insparken, eller insparken för ettorna, insparkslekarna kommer bli så sjuukt roligt nu är det bara en insparksfest som ska ordnas,  =)

Ajjaa.. annars har inte så mycket mer hänt, jag är riktigt sjuk, träffat Hamza 2-3gånger denna veckan sen ska vi inte träffas på 30 dagar nu, kommer sakna sönder honom, men men...träningen är halvt igång och skolan lika så, kan det bli tråkigare?

Ska gå och ta IPREN nu och nässpray sen sova sååååå goott....
XooXoo
Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0