Long time ago... 30/8

Shullahoppsaan Saa!!

Jaa, vad ska jag skriva för något intressant här!

Nu har jag inte införmerat er på jätte länge om vad som händer i mitt liv, hmm jaa för göra det kort så skolan är igång så denna veckan har varit väldigt mcyket i skolan och fixat en hel del till insparken.

Även träffat Hamza ganska mycket iallafall mer än vad som var planerat till ramadan, vi har även hunnit med ett bråk som blev onödigt stort, han fattar inte fast jag kan snacka med killar som kompisar är det honom jag älskar och kommer alltid göra, men näädåå, han ska ändå bli sur, och jaa vist jag kan förstå honom man kokar men asså vi hade världens slagsmål om detta, haahaa* Eller rättare sagt jag slogs och han bara brottades=P

Efter vårt lilla bråk i torsdags gíck jag och slösade typ 1000:- på kläder=P hittade en skiiit fiin klänning/tröja som jag tror jag ska använda på fredag på Dannis fest sen en jätte skön stro polotröja sån hängig sen ett över snyggt linne, jaa så lite kan bli 1000:- haahaa*

Sen i fredags gick vi på bio faktiskt, efter vårt lilla slgasmål, vi såg Inglorious basters, eller hur den stavas, asså det ända jag kan säga är den är SKIIT fattig!  Och det värsta var Hamza krigade för att vi skulle få biljetter till den för han viste hur mycket jag ville ha den så han fixade till slut och jag fick värsta ångesten efter 2 timmar, asså den sög, tro man gör en parodi av förintelsen/andrevärldskriger osv. asså omg... Så vi kom överrens om en sak, jag ska aldrig mer få välja film =P tror det är bäst för det var lika dant sist vi var på bio haahaa* tycker faktiskt över synd om honom!!!

Hmm, föra helgen hade jag faktiskt utbildning vilket inte var så roligt som jag trodde.. Sen skolan och det är ändå ganska nice att gå i 2an, man börjar 9-10 tiden och slutar senast 2 asså det är riktigt soft!
Denna helgen började jobb, naww mina barn är så söta!

Denna veckan drar dansen igång och plus möte angående insparken!
Förhoppningsvis får vi tröjorna till insparken också, och så kommer jag träffa min bebis om inte han jobbar så sent och får för sig att fasta en massa dagar...

Thats my life,
And right now I just love it,

What comes around goes around

//
Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0