Min första dag som bloggare

Idag är då min första dag som bloggare och min dag har faktiskt varit riktigt soft!
Den såg ungefär ut såhär:
Jag vaknade vid 10-tiden gick upp fixade mitt rum och övriga huset lite, sen ringde jag min älskade Kubele och väckte henne hiihii =P vilket jag har gjort typ halva sommaren (A)
Efter det satte jag mig vid datan för att lägga upp bilder på bilddagboken (piillaaan) från när vi var i stugan nu i helgen. Efter det bestämde jag mig nu ska jag börja blogga så blev medlem och nu försöker jag lära mig hur allt fungerar, det är inte så lätt när man har min datakunskap =P fick faktiskt ig i det ämnet =(
Efter det gjorde jag Lunch till Hamza, såå snäll jag är, det blev kyckling sallad gjorde en jätte stor låda och en liten låda till mig, det roliga är att min systers kompis som var här sa: Vem fan gör du så mycket mat till, en hel flyktingförlägning eller? Min syster tittar på honom och säger : Nej de e nog bara till hennes kille han äter helt sjuuuukt mycket! När han kom hämta mig vid 2 tiden så öppnar jag bildörren och ser baguette paper så säger jag: Om du har ätit varför har jag stått och gjort mat åt dig, han tittar helt gulligt och säger: Jag åt bara 2st, jag är hungrig igen :$ haahaaahaa min systers kompis fick sitt svar där, haahaa, det är därför jag älskar Hamza<3
Sen åkte vi till Lomma strad och låg där och steekte hela dagen och badade hiihii, mycket kul faktiskt!
Vid halv 4tiden kom Kubele och Damla dit, det blev faktiskt skit ball, sen låg vi alla 4 och steekte kanske 1 timme och badade sen åkte Hamza för att träna och vi 3 tjejer låg kvar till halv 7.
Sen hem åt middag, tog en förlång dusch, varmvattnet tog slut, ooops*
Och nu sitter här skriver lite och ska snart lägga mig och kolla på 2½män serien haahaa, har lånat hela boxen av min morbror.

XooXoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0