My crazy daay 12/8

Heejsan Hoppsan!

Idag vaknade jag också helt tidigt, ändå störigt nu dom sista dagarna när man verkligen vill njuta av den sista sömnen man kan få. Men men, gick upp städa lite snabbt och sedan gick ut och gick en lång skön runda med voven.

Efter det hem och tog årets längsta dusch, sen sminkade mig och platta håret. Sen kom mitt hjärta hem till mig, och idag hade jag bestämt mig för att vara sur på honom för att han hade varit taskig mot mig igår kväll i telefonen, så jag fixade mig värsta fin och sen öppnar jag dören och säger inte ens hej, haahaa* "bara kom in om du ska", men så ser jag hur söt och fin och allt han var idag och jag kunde inte vara sur, vi löste såklart vårt bråk och sedan låg och käkade glass och kollade på "sex and the city serien" hela dagen haahaa=P

Efter det kom min morbror och hans flickvän till mig, med deras dotter som är typ 3veckor eller något sånt. Efter suttit och fikat med dom i 2timmar var det dags för mig att åka till träningen, jag antog att träningen skulle ta MAX 1 timme, för menar hur svårt kan det vara att gå, det var allt vi skulle göra idag, lära oss gå på en catwalk, men neeejdåå, det tog fu*king 3 timmar, så där satt jag hungrig som ett djur i 3 timmar och av dom 3 gick jag kanske 5 minuter MAX! Snacka om att jag fick spel..
Och sen ska jag inte få ha någon bh på mig på modevisningen heller, asså jag börjar bli lite rädd nu!!

Efter träningen gick jag,Emi,Maria och Kubele och åt på MC, haahaa, små tjockisar. Sen kom min mamma in till stan hämtade oss och hörde bilresan från Malmö till Åkarp som vi gnällde över våra bh:ar, skor, kläder och jag vet inte vad haahaa, det kommer bli en rolig visning kommer se ut som vi rymt från en cirkus eller något =P
Alla i Malmö måste komma se den, Raoul Wallenbergs Park på lördag nu den 15/8 haahaa, 3 olika föreställningar missa inte detta!!!! KOOOOMEEEDIIIIII!!!

Thats my crazy daay

XooXoo
Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0