Straden 8/8

Heeejsaan hoppsan!!
Idag har vi varit på stranden igen, haahaa inget ovanligt när det är fint väder! Man måste ju passa på, man bor trots allt i Sverige finns inte så många fina dagar, eller?
Idag gick jag upp tidigt som vanligt, vid halv 10, fixade mig skit snabbt åkte med mamma och handlade sen skulle vi hämta upp Kubele, Damla och Noura och åka till stranden, men som vanligt blir det klydd, Noura kan inte bestämma sig om hon vill med eller inte. Men tillslut övertalar jag henne att hon ska med! Och tror faktiskt det var ganska bra gjort av mig för guuuuud så kul vi hade!
Plus det var så sjukt länge sen jag träffade Noura, ända sen innan jag åkte till Spanien för när jag kom hem från spanien jobbade hon 24/7 och träffade sin kille när hon var ledig, såå äntligen fick jag träffa henne!
Efter att vi hämtade Noura åktev vi till stranden och vi hade planerat att vara där halv1-1tiden men som vanligt blir det alltid förseningar i våran schema. Vi var på stranden vid halv2 någon gång, men ajjaa, det var ändå soft!

Mot kvällen kom Niran och hennes kompis dit. Det var så sjukt ball för dom gick till fel strand, och det var en kanal mellan oss fullt med båtar så för att komma över till dom måste man gå typ en runda som tar 1 timme för så mycket dom bygger om. Och jag kämpade kanske i 30minuter för att förklara vägen men hon fattade inte, trög människa, så tillslut fick jag spel och orkade inte gå hela den långa rundan så jag simmade över kanalen, fyy faan vad äckligt!!! När jag kom upp på andra sidan kollar jag på mina ben dom var helt röda och det blödde från dom, OMG* jag fick panik!

När vi sen kom tillbaka till dom andra så var Hamza och Zeid där, och jag var typ tvungen gå i vattnet och skölja mina ben! Så Hamza och jag var i vattnet och bada lite, myssiigt* sen gick vi upp och började tramsa oss.
Killen hade spelat match under dagen och sen på kvällen tar han min telefon för att läsa mina sms, så jag får spel och springer efter  honom och han springer allt va han kan från mig. När han hade sprungit 200m kanske orkade han inte mer så då stannar han och har skit ont i foten, och guuud vad han ångrar det för det fanns inget intressant i min telefon, haahaa, lite rätt åt honom faktiskt!

Sen började vi grilla gick dock inte så bra så Hamza och jag körde hem till mig för hämta extra tändvätska men när vi kom tillbaks till stranden så hade dom redan ätit för dom fick igång grillen perfekt, haahaa, nog Hamza och jag som inte är så bra på grilla som vi tror.

Ajjaa, yterligare en underbar dag på stranden med mina Älsklingar det är ju bara typ 1 vecka kvar på sommarlovet så man få ju göra den bästa man kan av det nu!

XooXoo
Nilla

Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

Härlig blogg!

Läs gärna min och kommentera!

Kram

2009-08-09 @ 14:36:20
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0