stranden med mina hjärtan 7/8

Hello!!

Idag var min dag riktigt underbar, helt soft! Sånt gillar vi!
Jag vaknade vid lite över 9 något, vid 10tiden ringer jag till Kubele och väcker henne, som vanligt då! Sen ringer jag till min Älskling, Hamza, men han svarade inte  =/
Blev lite rädd faktiskt ifall han hade glömt det han lovade mig, att vi skulle till stranden tidigt idag och sola,bada osv. För han vet hur mycket jag älskar att bada, framförallt när någon dränker en, det är så sjukt kul! Haahaa, jag är som en liten fisk, problemet är att jag brukar simma ifrån folket bara...

Iallafall så var det massa problem mellan Hamza och Kubele, dom kunde inte vara klara den tid dom hade bestämt, och dom kunde inte bestämma var dom skulle träffas osv, aja jag vet inte vad!
Det sköna är att dom är som syskon, dom bråkar och slåss och sådära men blir alltid vänner igen!

Vid 1-tiden hämtar Hamza mig och vi ska åka, då är dom typ 1timme försenade från vår bestämda tid, och vist jag har inget emot när man är sen, saker händer så är det, men när man säger en tid och sen stressar alla andra för att vara i tid och sen själv skiter i att vara i tid, det är riktigt jobbigt!!!
När dom nu var 1timme försenade tänkte jag då att då har de säkert fixat allt, men neej då! Vi hinner åka från min parkering och ca 200m innan Hamza stannar vid ett Ica för att handla, ajaa in och handlade skit snabbt sen åkte vi till Lomma, ÄNTLIGEN!!

När vi kom till Lomma hade vi svårt bestämma var vi skulle ligga! Vi la oss på ett ställe men det blev attackerat av nyckelpigor, och tro mig, det var inte en nyckelpiga utan 10000000 tusen nyckelpigor och dom bet en och kissade på en så det sved och kliade nåågot så fruktansvärt!!
Sen låg vi där hela dagen och bara softade, var riktigt skönt, massa bad och sol och jag vet inte vad! Riktigt myssigt, fick träffa de folk jag älskar så otroligt mycket, Kubele och Hamza ni är mitt allt <3

Sen åkte vi hem vid 5-6tiden när jag kom hem åt vi kräftskiva som min syster hade fixat naww så gulligt, vet ni så gott det var!!! Åt sönder mig vill bara gå lägga mig nu, så ska bara lägga upp lite bilder från idag på stranden och sen ska jag gå och sova!

XooXoo
Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0