tillbaka blickar på veckan 16/8

Hejjsan!!

Nu var det väldigt många dagar sedan jag skrev! Har haft fullt upp eller blivit sena nätter!

Så för göra det kort, i torsdags hände absolut ingenting, var hemma exakt hela dagen och sen mot kvällen upp till Kim en liten stund.
På fredagen startade Malmöfestivalen, dagen började med att jag var sjukt trött,ont i öronen,magen och halsen, men det blev bättre! Bombade alvedon och Hamza kom hem till mig, nawww.. Vi låg och kollade på en av mina favorit filmer/serier, kniven i hjärtat, efter  det åkte vi till Nova lund och käkade lunch där, efter det körde sen han mig och Kim in till stan. Väl inne i stan yrade vi runt nog i 2 timmar för hitta ett ställe hon kunde ta ut pengar, eftersom hennes kort inte går överallt! Efter det gick vi satte oss på gustav i ett öltält, och inte lång tid där efter kom min älskling dit, Kubele, där vi spenderade i stort sätt hela kvällen, enligt mig drack jag inte så mycket men enligt min mage gjorde jag nog, fööör guuud vad jag låg och kräkte hela natten.
Jag vet inte om det var av drickan eller om jag var nervös för modevisningen dagen därpå.

På lördag morgon efter att inte ha sovit ett dugg för jag mådde så dåligt, gick jag upp vid 6 tog en skön dusch, fiaxde mig och gick iväg för testa catwalken, jag har nog aldrig varit såhär nervös för jag kan inte gå i klakskor och absolut inte i en trappa!! Så rädd jag var..
Men efter genrepet känndes ändå alltid lugnt, då skulle man iväg och bli sminkad och fixad i håret och jag sa till min frisör att jag ska ha en basker på mig så du behöver inte lägga tid på en frisyr, då sitter hon och gör en jätte fin, cool fläta i mitt hår som tog 2 timmar och göra men den syntes ändå inte för jag hade en fucking basker på mig!! Snacka om att jag blev irriterad!!
Detta var faktiskt en av de roligaste saker jag gjort på länge!
På kvällen åkte jag in till stan träffade Zenja och så kollade vi på Behrang och outlandish och efter det kom min älskling och hämtade mig och körde mig hem!

Idag blir det nog stan med Kubele och njuter av sista lediga dagen!!

XooXoo
Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0