Tillbaka till verkligheten 17/8

Heejsaan Hoppsan!

Idag åkte man tillbaka till verkligheten, skolan började!
Jag vet inte om jag känner verkligen den här ångest känslan, vist skolan är ju inget värsta roligt men samtidigt detta sommarlovet har varit skönt men inte så dödligt ballt som dom brukar vara!!

Dagen började med att man gick upp vid 7 för att åka till 1ornas uppropp och bli presenterad som den nya ledningen sen hade i ledningen möte och sen åt man den "goda" skol-lunchen, pytt i panna, haahaa, efter det tog jag Naima och Oliva en runda på festivalen handlade lite pennor och block osv. sen tillbaka till skolan för vårt egna uppropp, hade en ny kille i klassen ganska ball faktiskt att träffa nytt folk!!
Nu vill jag bara allt ska komma igång så man kan få se och lära känna dom nya 1orna och skratta åt dom lite  =P
Efter vårt egna uppropp gick jag vlora murisa och Kubele till stan och åt lite sen tog jag bussen hem...
Sån soft dag..
Nu ska jag ringa till min föra chef se om hon har något jobb till mig, haahaa

XooXoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0