4/10

Shullahoppsaan Saaa!!!


Ja nu är det bara 3 veckor tills jag åker, jag längtar så SJUUKT mycket =)

Det är även 3månader sen jag åkte föra gången idag, och det är även 4 månader sen jag och min älskling blev tillsammans idag, älskar dig av hela mitt hjärta baby!
De händer vi bråkar, att jag vill mörda dig osv. men jag gör aldrig det för jag vet hur mycket jag skulle ha saknat dig! Du betyder så mycket för mig och jag Älskar dig verkligen och kommer ALLTIID GÖRA!!


Helgen har varit riktigt skön, i fredags träffade jag min bebis lite, sen efter det åkte jag in till stan tog det lugnt med Noura och Sara, riktigt skönt faktiskt, träffas inte så ofta nu för tiden, riktigt synd! Miss her soo much!  =(

Sen i lördagas, igår, var jag barnvakt, till min morbrors barn, hon kom kl halv 8 på morgonen och började direkt skrika!!! Asså omg.. hon är söt och så men shiet vad det är jobbigt att ha små barn! När dom kom hämta henne här på kvällen så somnade jag DIRKET!!

Idag var det jobb som gällde, som vanligt! Men jobbade dock bara till halv 2 idag, jätte skönt faktiskt. Efter jobb åkte jag till big bowl och bowlade tillsammans med kåren/ledningen, det var RIKTIGT roligt faktsikt, sen nu sitter jag här och ska hjälpa mamma laga mat nu sen tror jag att jag ska träffa min bebis...

Jaa det är min helg, =)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0