29/9

JAAAG LEEVEER!!

Haahaa, hejsan alla, jaa jag lever faktiskt! Har bara inte haft lust att sitta här så mycket!

Nu har det gått 25 dagar sen jag sist skrev, hmm, så vad ska jag skriva nu då, en kort sammanfattning blir det nog om vad jag gjort och sen ska ja bli bättre på att skriva lovar ;-)

Jaa, vi hade inspark i skoaln den 11/9 som gick gansak bra, lekarna och allt var skiiiiiit roligt, MEN sen när vi skulle in i Aulan och avsluta det roligaste och allt, så var det någon liten fitta som satte eld i aulan, asså fatta vad som KUNDE ha hänt, tur att inget värsta hände, men tänk vad som KUNDE ha hänt!! PANIK!

Hmm, ja sen blev Kubele mitt hjärta 17år, grattis älskling stor flicka, så det blev bowling och sen deep med henne och Janika, vi hade jätte trevligt den kvällen faktiskt!
Och självklart van jag på bowlingen för att jag är så fantastiskt jävla grym asså =P

Sen veckan efter det kom Noura och Kubele hem till mig vi åt en god middag som jag lagade, muums* vi åt faktiskt JÄTTE JÄTTE MYCKET haha=D sen gjorde vi choklad fondu, muums* dock hemmagjord eftersom att kubele glömde sin fast jag påminde henne 3 gånger...:/  men det fick duga!!  Sen mot kvällen åkte vi till kronprinsen och bowlade haha=D skit ball.. och den gången förlorade jag, men kan vara för att Hamza var med och han fuskade så att jag förlorade för han hjälpte alla!!

Sen veckan efter det fyllde Paulina 15 år, grattis älskling, så vi gick och såg bio. Vi såg coco chanel ingen film jag rekomenderara:D hahaha*

Och förövrigt, 2an är skit lätt, har ångest e aldrig i skolan så jag bor i mina mjukis eftersom jag går dit har en lektion sen hem sova typ så är det, eller träffar min älskling!
Jag tränar för fullt nu, det är skit härligt, LOOVE IT! Inga föreställningar nu på ett tag, men så fort  jag har någon så skriver jag ut det ;-)
Jag och älsklingen har 4 månader nu till helgen och allt funkar underbart mellan oss också <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0