3/9 Nu flygger jag runt..

Zuupp!

Nu är allt underbarrt, allt bara glider..
Det känns som jag flygger nu!

Jag är hyper glad, har en underbar pojkvän, riktigt roligt i skolan och sjukt skönt schema, jag dansar typ varje dag och det är de jag älskar mer än allt annat på jorden. Åker till spanien om lite mer än en månad allt är så UNDERBARRT NU!

Det känns som att jag är 10m upp i luften och bara flygger runt, ingen kan fånga mig!

Dessa dagarna har bara gått så snabbt, dagar blir till veckor, veckor till månader osv... Asså skolan har varit 3 veckor nu, imorgon har jag och min bebis varit tillsammans i 3 månader det är 2 månader sen jag åkte till spanien och jag vet inte vad!
Det är bra nu!

Allt flytter på med min familj också och träningen lika så. Ska göra lite uppgifter i data och layoute så jag blir av med IG:T där sen är skolan också SKIIIT niiice,
Inspark nästa vecka, den är också helt färdig bara musik och lite som ska fixas där men de är hur lätt som helst ju =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0